Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji
    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

    3.Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Candelabre Adam Rajski, ul. Wspólna 1a, 91-464 Łódź



Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Wszystkie produkty sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego są w pełni nowe i wolne od wad. Z uwagi na to, że sprzedawane przez nas produkty są wykonywane na indywidualne zamówienie nie przyjmujemy zwrotów oraz nie umożliwiamy wymiany zakupionego towaru. Udzielamy gwarancji zgodności specyfikacji wysyłanego przez nas towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem.

 

„ art. 38 ustawy o prawach konsumenta (dalej: Ustawa). Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.”

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl