Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego www.candelabre.pl, sprzedawcą oraz producentem artykułów w nim oferowanych jest firma Candelabre Adam Rajski, ul. Wspólna 1a, 91-464 Łódź.

Firma Candelabre prowadzi działalność nierejestrowana.

Firma Candelabre prowadzi sprzedaż produktów za pomocą sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://www.candelabre.pl/

Artykuły oferowane przez firmę Candelabre są produktami wykonywanymi na indywidualne zamówienie, produkcja danego produktu rozpoczyna się w momencie złożenia i opłaceniu przez klienta zamówienia.

Adres korespondencyjny:

Candelabre

Adam Rajski,

ul. Wspólna 1a,

91-464 Łódź

Tel. 693671846


Warunki dokonywania zakupów.


Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności i sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia zamieszczony na stronie internetowej sklepu. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych. Zamówienia można przesyłać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu lub dokonać ich telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 693671846. Formularze nieprawidłowo wypełnione nie stanowią zamówienia i nie będą realizowane.

 

Realizacja zakupów.


Realizacja zamówienia następuje w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych, jednakże w wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia czasu wysyłki, o których klient zostanie powiadomiony e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie ceny nowych produktów podawane w sklepie www.candelabre.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen oferowanych produktów oraz prawo wycofania niektórych produktów ze sprzedaży bez podania przyczyny. W przypadku zmiany ceny po złożeniu zamówienia, Sklep poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji najpóźniej w chwili potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku akceptacji przez Klienta nowej ceny zamówienie zostaje anulowane. W każdej paczce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup (paragon lub faktura). Zdjęcia produktów zamieszczonych w sklepie internetowym mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wizerunku artykułu znajdującego się w sprzedaży. Wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem poczty polskiej lub firmy kurierskiej. Przekazanie towaru następuje po zaksięgowaniu przelewu a w przypadku płatności gotówką przy odbiorze.

Istnieje możliwość odbioru towaru osobiście w filii firmy po wcześniejszym umówieniu. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki określone na stronie sklepu.

 

Płatności.

 

Płatności można dokonać za pomocą aktywnych opcji przelewów online, przy pomocy karty płatniczej: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic. Można również skorzystać z opcji płatności BLIK, GooglePay, płatności odroczonej PayPo lub zapłacić przy odbiorze. Operatorem płatności elektronicznych jest BlueMedia S.A.

 

Reklamacje i gwarancje.

 

Wszystkie produkty sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego są w pełni nowe i wolne od wad. Z uwagi na to, że sprzedawane przez nas produkty są wykonywane na indywidualne zamówienie nie przyjmujemy zwrotów bądź wymiany zakupionego towaru. Udzielamy gwarancji zgodności specyfikacji wysyłanego przez nas towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem. Reklamacja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, a w szczególności powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z  przeznaczeniem). Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia umożliwi wymianę sprzętu na nowy lub uzyskanie odszkodowania. 

PRZYJĘCIE PRZESYŁKI BEZ ZASTRZEŻEŃ POWODUJE WYGAŚNIĘCIE ROSZCZEŃ Z TYTUŁU USZKODZENIA TOWARU. 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Kupujący. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany na koszt sklepu, jeżeli reklamacja nie zostanie uznana - klient ponosi koszty wysyłki w obie strony. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli www.candelabre.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

 

Każdemu kupującemu przysługuję prawo do rękojmi z czasem obowiązywania 2 lat, rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Zasady składania reklamacji na podstawie rękojmi:

- listownie na adres Candelabre Adam Rajski, ul. Wspólna 1a, 91-464 Łódź

- na adres mailowy: sklep@candelabre.pl

Rękojmia nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, a w szczególności powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z  przeznaczeniem). Reklamowany towar należy poprawnie zabezpieczyć i odesłać na adres skazany zwykłą paczką, sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek nadesłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Kupujący. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany na koszt sklepu, jeżeli reklamacja nie zostanie uznana - klient ponosi koszty wysyłki w obie strony. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli www.candelabre.pl nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

Czas na złożenie roszczenia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej należy złożyć maksymalnie do roku od dnia stwierdzenia wady.

 

 

 

Zasady wysyłki i zamówionego towaru: 

 

Dostawy są realizowane w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski przy pomocy następujących firm kurierskich: 

- Inpost Kurier / Paczkomat

- Poczta Polska / Pocztex


Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. 
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z naszym logo. 
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

 

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

 

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

  • Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się

 

Postanowienia końcowe.


www.candelabre.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z polityką danych osobowych RODO

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl